Wednesday 4 July 2012

Testimonial

Customer :: Pegawai Penjara Sungai Udang

1st day Karnival, customer ni beli sekotak kopi pegaga selepas bersoal jawab dgn saya mengenai khasiat dan kandungan kopi pegaga. Alhamdulillah beliau berminat...

2nd day.

Dengan riak wajah takut dan berpeluh2 beliau jumpa saya.

DIA     :: Dik, mlm tadi akk minum sepeket kopi pegaga awak ni, kenapa... pg td akk buang air besar hitam jekk..mcm nak mati pulak..

SAYA :: Haish akak ni..ckp mcm tu pulak..sebelum ni pernah tak mcm ni?

DIA     :: Memang biasa akk buang pagi2, tapi xla hitam mcm ni..3 kali pulak tu, biasa sekali je tiap pg.

SAYA :: Owh..biasa la tu kak..baru nak bekerja dlm badan tu..buang toksin kak..jangan risau ye..teruskan minum..InsyaAllah baik untuk kesihatan luaran dan dalaman.

DIA    :: ooo, mcm tu..risau akk, terima kasih ye..nnt akk telefon ye kalau dh habis.

Feedback yg pantas, saya pun terkejut. (^___^)



No comments:

Post a Comment